همه چیز در مورد تاریخچه ترموود

چوب یکی از مهمترین متریال هایی است که از گذشته برای ساخت سرپناه از آن استفاده می کرده اند. چوب ترموود یکی از بهترین و با کیفیت ترین چوب ها به شمار می رود. تاریخچه ترموود به هزاران سال قبل باز می گردد. بشر از سال های گذشته چوب های ترموود را برای خانه سازی و ساخت بهترین سرپناه مورد استفاده قرار می داده است. به دلیل برخی از خواص ذاتی که از چوب های ترموود دریافت می شد انسان ها نمی توانستند چوب ها را برای فضای باز به کار ببرند. در واقع برای استفاده از چوب های ترموود جهت نمای ساختمان و … محدودیت داشتند.

در مورد تاریخچه ترموود باید بدانید انسان ها برای استفاده از این چوب و برای بالاتر بردن مقاومت آن روش های متنوعی را به کار گرفتند. با از بین بردن ویژگی های طبیعی چوب ترموود، انسان ها تلاش کردند که مقاومت و همچنین استحکام هر یک از چوب های ترموود را افزایش دهند. بر اساس تجربیات انسان ها متوجه شدند که می توانند با استفاده از حرارت، خواص ناپایداری هر یک از چوب ها را از بین ببرند. بنابراین می توانیم بیان کنیم که تاریخچه چوب های ترموود به هزاران سال قبل باز می گردد.

خرید ترموود

تاریخچه ترموود و از بین بردن محدودیت های استفاده از چوب

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم هیچ محدودیتی برای استفاده از چوب های ترموود وجود ندارد. از دستگاه های بسیار پیشرفته ای برای تولید چوب های ترموود و مقاوم سازی چوب ها استفاده می کنند. ترموود برای ساخت ویلا چوبی کاربرد ندارد ولی برای محوطه سازی ویلا بسیار حائز اهمیت است. امروزه به راحتی و بدون هیچ محدودیتی انسان ها امروزه می توانند از چوب های ترموود برای زیبایی نمای بیرونی ساختمان خود استفاده کنند. فضاهای گوناگون با استفاده از چوب های ترموود طراحی می شوند و همین مورد به عنوان ویژگی مهم چوب ها شناخته می شود.

مشاهده مطلب مرتبط :  آموزش بازسازی خانه+ 5 قدم تا خانه دلخواه شما

تاریخچه ترموود و تولید آن به وسیله سوزاندن بوده تا مقاومت آن را افزایش دهند. حرارت دهی به چوب به این دلیل انجام می شده است که استحکام و مقاومت چوب بیشتر شود. برای اولین بار در سال 1930 مقاومت این چوب مورد بررسی قرار گرفت. کشور فنلاند یکی از کشورهای پیش قدم برای تولید چوب های ترموود به شمار می رود. اولین خط تولید چوب های ترموود در این کشور راه اندازی شده است.

تاریخچه کارخانه های بزرگ برای تولید ترموود

تاریخچه اولین کارخانه ای که تولید چوب های ترموود را انجام می داده است به ایالت متحده باز می گردد. در سال 2007 ایالت متحده کارخانه بزرگی را برای تولید چوب ترموود راه اندازی کرد. این کارخانه اکنون فعالیت می کند و به صورت گسترده چوب های ترموود را تولید می نمایند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که بزرگ ترین کارخانه دنیا که در زمینه تولید چوب ترموود فعالیت می کند وست وود است. البته که باید بدانید تاریخچه چوب ترموود در اروپا به نسبت کشورهای آمریکایی بیشتر است. با اینکه زادگاه تولید چوب ترموود در فنلاند است ولی امروزه استونی فعالیت گسترده تری در زمینه تولید چوب ترموود دارد.

در کشور استونی هزینه های مربوط به نیروی کار و تولید برای چوب های ترموود به صرفه تر می باشد. سه کشور برستول، سرو در فنلاند و تیمبر از جمله کشورهای برتر تولید چوب ترموود در سال 1990 هستند. بعد از آن برستول سهم تیمبر را خریداری کرد و به عنوان بهترین و بزرگترین تولید کننده چوب ترموود شناخته شد. به مرور زمان باید بدانید که استفاده از چوب های ترموود تنها برای استخر و … نبود. بلکه از این چوب ها برای زیبایی نما هم استفاده می کردند. به دلیل قابلیت های بی نظیر این چوب، امروزه از آن استفاده گسترده ای می شود.

مشاهده مطلب مرتبط :  آموزش تری دی مکس 3D max جامع

خرید ترموود

خرید ترموود از بهترین تولیدی

امروزه بسیاری از افرادی که می خواهند چوب های ترموود را برای بخش های متنوع عمرانی مورد استفاده قرار دهند، مایل هستند بهترین نمونه را تهیه کنند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که کارخانه های زیادی تولید انواع چوب های ترموود را بر عهده دارند. ولی هر یک از آنها قابل اعتماد نمی باشند و به صورت اصولی چوب ها را تولید نمی کنند. شما برای خرید این چوب ها باید به کارخانه هایی که از بهترین دستگاه ها استفاده می کنند مراجعه کنید. کارخانه های بزرگ از دستگاه های ویژه استفاده می کنند تا مقاومت چوب های ترموود را افزایش دهند.

چوب های ترموود در صورتی ضد آب می شوند و مقاومت شان افزایش پیدا می کند که با استفاده از بهترین دستگاه ها تولید گردند. طبق تاریخچه ترموود به این چوب ها حرارت زیادی می دادند تا مقاومت آنها را بالاتر ببرند.  امروزه تولیدکنندگانی که از دستگاه های بزرگ برای تولید چوب های ترموود استفاده می کنند، به صورت عمده چوب ها را به فروش می رسانند. بنابراین شما با قیمت عمده می توانید هر یک از چوب های ترموود را از تولیدکنندگان خریداری نمایید. دقت داشته باشید که پیش از خریداری چوب های ترموود باید به خوبی کیفیت آنها را از نظر حرارت دهی بررسی نمایید و سپس آنها را تهیه کنید.

تاریخچه ترموود و روند رشد آن

در سال های گذشته از چوب ترموود استفاده زیادی می شده است. ولی از آنجایی که مقاومت آن چندان بالا نبوده چوب ها را در بخش های عمرانی به کار نمی برند. بر همین اساس افراد برای اینکه کارایی این چوب را افزایش دهند، از روش های متفاوتی استفاده می کردند. بر اساس گزارشات مربوط به تاریخچه ترموود این چوب ها را به خوبی حرارت می دادند تا بتوانند استحکام آنها را افزایش دهند.

مشاهده مطلب مرتبط :  مراحل گرفتن پایان کار برای ویلا چوبی

امروزه به دلیل استفاده از دستگاه های با کیفیت و پیشرفته توانسته اند، چوب های ترموود را مقاوم تر کنند. بر همین اساس کارخانه های تولیدی توانسته اند مقاومت چوب ها را با دستگاه ها بالاتر برده و حجم زیادی از چوب ها را تولید کنند. زمانی که چوب های بیشتری با دستگاه تولید شوند مشتریان چوب ها هم افزایش پیدا خواهد کرد. پیش از اینکه شما از کارخانه های تولید انواع چوب های ترموود را تهیه کنید بادی در مورد پروسه تولید چوب ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. این مسئله را متوجه شوید که چوب ها حرارت مناسب را دریافت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button