آموزش تری دی مکس 3D max جامع

نرم افزار تری دی مکس چیست؟

نرم افزار تری دی مکس یا به اختصار تری مکس یک نرم افزار مدل سازی، انیمیشن و رندرینگ سه ‌بعدی است که توسط شرکت Autodesk توسعه داده شده است. این نرم افزار برای طراحی و ساخت مدل ‌های سه بعدی، ایجاد انیمیشن‌ های سه بعدی، رندرینگ و ترکیب تصاویر سه بعدی و دو بعدی استفاده می ‌شود.

نرم افزار تری دی مکس از مجموعه نرم افزارهای Autodesk است و این شرکت نرم افزارهای مختلفی مانند AutoCAD، Maya و Revit را توسعه می ‌دهد. این نرم افزار برای صنایع مختلفی مانند بازی ‌سازی، فیلم ‌سازی، طراحی صنعتی، طراحی خانه چوبی، معماری و غیره استفاده می ‌شود.

از قابلیت ‌های اصلی نرم افزار تری دی مکس می ‌توان به مدل سازی سه بعدی، ایجاد انیمیشن ‌های سه بعدی، موشن گرافیک، رندرینگ فوتونیک، ایجاد شبیه سازی فیزیکی، ایجاد پویانمایی و غیره اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می ‌توانند مدل ‌های سه بعدی خود را با ابزارهای مختلف طراحی و با استفاده از آن‌ ها انیمیشن ‌های سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنند. همچنین این نرم افزار با قابلیت ‌های مختلفی مانند پلاگین ‌های داخلی و خارجی، قابلیت ایجاد پلاگین، افزایش قابلیت ‌های نرم افزار و غیره همراه است.

مراحل نصب نرم افزار تری دی مکس

بعد از دانلود فایل نصب نرم افزار تری دی مکس اینترنت خود را قطع نمایید. بعد از آن آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. پوشه ی نصب را از حالت فشرده خارج نمایید. بر روی setup کلیک راست کنید و بر روی run مجددا کلیک نمایید، تا فرایند نصب آغاز شود. همانند تصویر زیر بر روی install کلیک کنید.

مشاهده مطلب مرتبط :  آموزش اتوکد (AutoCad) از صفر تا صد + آموزش نصب اتوکد

آموزش نرم افزار تری دی مکس

در مرحله ی بعدی قوانین نصب نرم افزار تری دی مکس برای شما باز می شود. تیک I Agree را بزنید و بعد از آن بر روی next  کلیک کنید.

آموزش نصب تری دی مکس

در مرحله ی بعدی می توانید مسیر نصب نرم افزار تری دی مکس را بر روی سیستم خود انتخاب کنید. بعد از تعیین مسیر بر روی install کلیک کنید.

آموزش تری دی مکس

مراحل نصب نرم افزار تری دی مکس شروع می شود. تمامی فایل ها و کتابخانه های لازم بر روی سیستم شما نصب می شود. بعد از مدتی مراحل نصب تمام می شود.

آموزش 3d max

بعد از نصب تمام فایل های مورد نیاز همانند تصویر زیر کنار فایل های نصب شده تیک سبز نمایش داده می شود. بعد از آن بر روی Lunch Now کلیک کنید.

آموزش تری دی مکس

تا اینجای کار مراحل نصب نرم افزار تری دی مکس به اتمام رسید. برای اجرای آن نیاز به کرک کردن برنامه می باشد که باید مراحل زیر را انجام دهید. بعد از انجام دادن مراحل قبل در پنجره ظاهر شده بر روی enter a serial number کلیک کنید.

آموزش نرم افزار تری دی مکس

در پنجره ظاهر شده بر روی I Agree بزنید.

نصب تری دی مکس

بر روی active کلیک نمایید و سریال های فایل مورد نظر در پوشه کرک را وارد نمایید. یا می توانید از سریال های زیر استفاده کنید.

۶۹۶۹۶۹۶۹– ۶۶۶

۹۸۹۸۹۸۹۸ – ۶۶۷

۶۶۶۶۶۶۶۶ – ۰۶۶

۴۵۴۵۴۵۴۵ – ۴۰۰

جلوی product key کد مربوطه  128L1 را وارد نمایید و بعد بر روی next بزنید.

کرک تری دی مکس

در پنجره بعدی تیک گزینه دوم  Request an activation را فعال کنید و بعد بر روی next بزنید.

فعال سازی تری دی مکس

در پنجره بعدی بر روی close کلیک کنید.

مشاهده مطلب مرتبط :  ساخت ویلا بدون جواز ساخت + راهکار

آموزش کرک 3d max

پنجره ای که مربوط به اکتیو شدن برنامه بود باز می شود ابتدا بر روی اکتیو کلیک کنید. بعد از آن سریال پراداکت را مجدد وارد نمایید. در آخر  بر روی next بزنید.

آموزش crack 3dmax

بر روی فایل keygen کلیک راست نمایید و گزینه run as administrator را بزنید. در پنجره ظاهر شده بر روی patch کلیک کنید.

آموزش تری دی مکس

اکنون Request code را کپی کنید و جلوی عبارت request پیست کنید. بعد از آن بر روی Generate بزنید. یک سریال برای شما ساخته می شود و بر روی activation کپی کنید.

درخواست فعال سازی تری دی مکس

اکنون در پنجره نرم افزار تری دی مکس گزینه I have را بزنید و تو خونه شمار اول پیست کنید. سپس next را بزنید.

آموزش تری مکس

اگر مراحل نصب نرم افزار تری دی مکس به درستی نصب شده باشد باید پنجره همانند شکل زیر برای شما نمایان شود.

آموزش نصب تری دی مکس

ارتباط با زرین ویلا

شرکت زرین ویلا یک شرکت معماری و ساختمانی است که در زمینه طراحی و ساخت خانه‌ چوبی و بتنی فعالیت می‌ کند. خانه ‌های چوبی زرین ویلا در ایران و دیگر کشورها مشهور هستند و با توجه به طراحی زیبا، انرژی ‌پذیری بالا و استفاده از مواد با کیفیت بالا، بسیار محبوب هستند.

در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر و یا داشتن هرگونه سوال درباره خانه‌ های چوبی، شما می‌ توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید. این کارشناسان آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه اطلاعات کامل درباره خانه‌ های چوبی زرین ویلا هستند. همچنین، شما می ‌توانید نظرات خود را درباره خانه ‌های چوبی زرین ویلا با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما به عنوان بازخورد سازنده برای بهبود کیفیت خدمات و محصولات شرکت زرین ویلا بسیار ارزشمند است.

مشاهده مطلب مرتبط :  لیست قیمت انواع چوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button