قیمت خانه پیش ساخته 80 متری چقدر است؟

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری حدودا 900 میلیون تومان است. برای اطلاع از قیمت دقیقتر و بروزتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. در این مقاله می خواهیم در رابطه با قیمت خانه پیش ساخته 80 متری توضیح دهیم. به طور کلی این روزها خانه های پیش ساخته می ‌توانند نقش مهمی را در ساختمان سازی ایفا نمایند. همانطور که از نام آن ها مشخص است این خانه ها به صورت پیش ساخته بوده و دیگر افراد نیازی ندارند که زمان زیادی را صرف ساخت ساختمان خود کنند. چرا که با استفاده از خانه ی پیش ساخته به راحتی یک ساختمان را بنا نموده و آن ساختمان دقیقا با طرح دلخواه کاربر مطابق خواهد بود.

خانه های پیش ساخته می ‌توانند در طرح های مختلف و مدل های متفاوت ساخته شوند. همچنین از نظر متراژ نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود. در ادامه عوامل موثر بر قیمت خانه پیش ساخته 80 متری را به شما خواهیم گفت. حال می خواهیم بدانیم که این خانه ها به چه صورت تولید شده و متریالی که در آن ها به کار گرفته شده است، از چه نوعی می باشد.

(( برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش ساخت اینجا کلیک نمائید ))

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری با چه متریالی ساخته می شود؟

خانه های پیش ساخته می توانند از متریال ها و مصالح مختلفی ساخته شوند. از جمله این مصالح ما می توانیم به فولاد، آلومینیوم، بتن، چوب و غیره اشاره نماییم. بسته به اینکه در ساخت این خانه ها از چه مصالحی به کار گرفته شده باشد، قیمت خانه پیش ساخته 80 متری متفاوت خواهد بود.

همچنین کاربردی که برای این خانه ها در نظر گرفته می ‌شود، با توجه به مصالح به کار رفته می تواند متفاوت گردد. برای مثال خانه پیش ساخته چوبی بیشترین کاربرد را در مناطق شمالی کشور ما دارد. امروزه معمولاً ویلاهای جنگلی را با استفاده از این سازه های پیش ساخته، می سازند. این سازه ها دارای ویژگی های مشخصی هستند، به این صورت که در ابتدا یک اسکلت و یا بدنه ی ساختمان هستند که چهارچوب کلی یک خانه را تشکیل خواهند داد. سپس بعد از جایگذاری کردن این بدنه و اسکلت در محل مورد نظر، نوبت به سایر مراحل می رسد.

دکوراسیون و طراحی بخش های داخلی و خارجی این ساختمان بعد از نصب و جایگذاری این سازه ها شروع می شود. به عبارت بهتر باید بگوییم که ساختمان پیش ساخته، یک خانه ی غیر قابل سکونت است. به این صورت که دیوار های آن هنوز دیوارپوش مناسب خود را ندارند، کف این خانه ها هنوز کفپوش مناسب خود را ندارند، حتی طرح داخلی و خارجی آن به خوبی مشخص نشده است. پس باید بدانید که قیمت خانه پیش ساخته 80 متری، قیمت تمام شده ی یک خانه ی کامل نیست. لذا این قیمت، تنها هزینه ی یک ساختمان نیمه کاره با اسکلت بندی کامل است. از این رو افراد بعد از خرید خانه های پیش ساخته می توانند به مراحل بعدی رفته و با توجه به سلیقه خود آن را تکمیل نمایند.

مشاهده مطلب مرتبط :  قیمت چوب نمای ساختمان

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری

مقاومت و کارایی خانه پیش ساخته 80 متری

شاید برای شما جالب باشد که می‌ توان با استفاده از خانه های پیش ساخته، طبقه های زیادی را به وجود آورد. لذا این خانه ها تنها مخصوص ویلا و خانه های یک طبقه ای نیستند بلکه بسته به نیاز خود می توانید به تعداد طبقات این خانه ها بیفزایید.

معمولا افراد تصور می کنند که خانه های پیش ساخته از مقاومت بالایی برخوردار نیستند اما باید بگوییم که این تصور کاملا غلط و اشتباه است. به جرأت می ‌توان گفت که خانه های از پیش ساخته شده، دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و حتی می ‌توانند از خانه های معمولی عملکرد بهتری را در زمان بروز حوادث غیر مترقبه نظیر: سیل، زلزله و طوفان داشته باشند.

علت این امر این است که خانه های پیش ساخته به وسیله ی جدید ترین و به روز ترین اصول و استاندارد های جهانی تولید شده اند. به همین خاطر از ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و حاصل به کارگیری تخصص و تجربه ی مهندسین زبده می باشند.

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری بسته به این که چند طبقه باشد، می تواند تغییر کند. مساحت کلی این سازه ها، تاثیر مستقیمی بر میزان استفاده از مصالح ساختمانی در آن ها دارد، همچنین تعداد طبقات و مساحت می ‌تواند زمان صرف شده و کار انجام شده را مشخص کند. همه ی این موارد دست به دست هم می‌ دهند و قیمت خانه پیش ساخته 80 متری را مشخص می کنند.

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری و چگونگی ساخت آن ها

خانه های پیش ساخته نسل جدیدی از سازه ها هستند که با استقبال بسیار خوبی روبرو شده اند. از این رو افراد می توانند به راحتی به ساخت و ساز یک خانه ی مسکونی و یا یک مکان اداری و تجاری بپردازند. در عین حال نیازی نیست که زمان زیادی را صرف ساخت آن کنند. همچنین خرید خانه های پیش ساخته هزینه بالایی ندارد. با خرید خانه های پیش ساخته افراد نیازی ندارند که تمامی مراحل ساخت خانه را تحت نظر داشته باشند.

علیرغم اینکه از خانه های پیش ساخته در ساخت مکان های اداری و تجاری نیز استفاده می شود اما این روز ها بیشترین کاربرد خانه های پیش ساخته در مکان های مسکونی می باشد. نحوه طراحی و تولید خانه های پیش ساخته به این صورت است که ابتدا شما محل مورد نظر را به مرکز زرین ویلا معرفی می کنید. سپس این مرکز افراد زبده و با تجربه ی خود را به محل اعزام می ‌کند.

مشاهده مطلب مرتبط :  سفارش خانه چوبی در جنگل

پس از بررسی‌ های کامل و رفع نقص های زمین مورد نظر، نوبت به طراحی و ساخت سازه می ‌رسد. در ابتدا با توجه به سلیقه و نیاز کاربر طراحی انجام می شود، طراحی توسط مهندسین با مهارت صورت گرفته و سپس به مرحله ساخت می رود.

در ساخت خانه های پیش ساخته، همکاری مهندسین و کارگران الزامی است. معمولاً این سازه ها در کارخانه ها و یا کارگاه ها تولید می شوند. اگرچه ساخت آن ها سریع و مقرون به صرفه تر است اما زحمت زیادی دارد. لذا مهندسین و کارگران بایستی تلاش های بی وقفه خود را برای ساخت خانه های پیش ساخته دریغ نکنند.

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری و متریال به کار رفته در آن ها

 برای ساخت این سازه ها مصالح مختلفی به کار گرفته می شود. این مصالح می تواند نظیر: چوب، کامپوزیت، فولاد، آلومینیوم، بتن و غیره باشد. از رایج‌ ترین مصالحی که در ساخت این سازه ها به کار گرفته می ‌شود، چوب می باشد.

از این رو شما می توانید با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه ای که دارید، یکی از این مصالح را برای ساخت خانه های پیش ساخته خود انتخاب کنید. البته انتخاب شما تاثیر مستقیمی بر قیمت خانه پیش ساخته 80 متری شما خواهد داشت.

مقاومت این سازه ها چگونه است؟

اگر بخواهیم مزایای این خانه های پیش ساخته را بیان کنیم، بایستی به استحکام و دوام بالای آن ها اشاره نماییم. گاهی اوقات یک بنای معمولی ممکن است به صورت استاندارد و تحت نظر مهندسین ساخته نشده باشد، حتی ممکن است که افراد بدون کسب جواز ساختمان سازی به ساخت خانه ی خود بپردازند. در این میان نکته ی مهمی در رابطه با ساخت خانه های پیش ساخته وجود دارد، آن نکته این است که گرفتن جواز برای خانه های پیش ساخته الزامی است. همچنین تمامی مراحل ساخت این خانه ها تحت نظر مهندسین و افراد با مهارت می باشد. لذا در دوام و استحکام و همچنین مقاومت خانه های پیش ساخته هیچ شکی نداشته باشید و مطمئن باشید که این خانه ها از نظر مقاومت حرف اول را می زنند.

زمانی که این سازه ها در کارگاه های مخصوص ساخته شدند، سپس به محل مورد ‌‌‌نظر انتقال پیدا می‌ کنند. مسئله ی مهمی در این میان وجود دارد، این است که خانه های پیش ساخته می توانند به صورت قطعات از هم جدا به مکان مورد نظر منتقل شوند. چرا که حمل یک خانه پیش ساخته ۸۰ متری به صورت یکباره کاملاً سخت و دشوار و حتی خطرناک است. به همین جهت در کارخانه ها و کارگاه های تولید خانه های پیش ساخته، قطعات این خانه ها به قطعات بزرگ تقسیم شده و بعد از اینکه به محل مورد نظر منتقل شدند، قطعات به خوبی به یکدیگر متصل خواهند شد. به اتصال این قطعات به همدیگر مونتاژ شدن می گویند.

مشاهده مطلب مرتبط :  جدید ترین ایده های طراحی ویلا + تصاویر

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری

تاثیر مصالح در قیمت خانه پیش ساخته 80 متری

اگر شما خانه پیش ساخته شده فلزی با ورق های گالوانیزه فولادی را انتخاب کنید، این ورق ها در ابعاد و اندازه های کاملاً استاندارد به کار گرفته می ‌شوند و ضخامت آن ها کاملاً تحت نظر است. همین نکات ریز است که باعث می‌ شود خانه های پیش ساخته مقاومت بسیار بالایی داشته باشند. نکته جالب در رابطه با خانه های پیش ساخته فلزی این است که وزن آن ها سبک بوده و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با این حال قیمت خانه پیش ساخته 80 متری فلزی نسبت به قیمت خانه پیش ساخته 80 متری چوبی گران تر می باشد. چرا که متریال به کار گرفته شده در خانه های پیش ساخته فلزی گران قیمت بوده و به ناچار قیمت نهایی افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری

عوامل موثر بر قیمت خانه پیش ساخته 80 متری

حال می خواهیم به عوامل موثر بر قیمت خانه پیش ساخته 80 متری بپردازیم. قیمت خانه پیش ساخته 80 متری می تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد. از جمله این عوامل ما می ‌توانیم به متریال استفاده شده، مساحت، تعداد طبقات، زمان ساخت و غیره اشاره نماییم. با این حال باید گفت که قیمت خانه پیش ساخته 80 متری تحت تاثیر مهم‌ترین عامل یعنی مصالح قرار دارد. لذا شما بایستی مناسب ترین مصالح برای ساخت منزل خود را در نظر بگیرید. اقلیم های مختلف ایجاب می کنند که افراد از مصالح مختلفی استفاده نمایند.

برای مثال مناطق معتدل و بارانی بهتر است که از خانه های چوبی استفاده کنند. در مناطق گرم و خشک بهتر است که از مصالح بتنی استفاده نمایند. همچنین استفاده از مصالح فلزی برای مناطقی که گرمای زیادی وجود ندارد و بارندگی شدید نیست، مناسبتر است. لذا توصیه ما به شما قبل از خرید و پرداخت قیمت خانه پیش ساخته 80 متری این است که حتماً در رابطه با شرایط و نیاز های خود بیشترین مطالعه را داشته باشید و سپس اقدام به خرید از زرین ویلا کنید. بی شک این مرکز بهترین خانه های پیش ساخته چوبی را به شما ارائه خواهد داد.

12 پاسخ

  1. سلام .چرا در مورد قابلیت گرفتن پروانه ساخت و پایانکار و سند چیزی ننوشتید؟

  2. هرچه گشتم قیمت نزده بودی همش چرت پرت نوشتی همش کلک اول تیتر زدی قیمت

    1. با سلام
      در خط اول مقاله به صورت درشت و واضح، قیمت حدودی درج شده.
      برای اطلاع از قیمت بروز و دقیق تر لطفا تماس بگیرید.

      1. سلام خسته نباشید
        یک ويلا مثلثی ۸۰ متری کامل دو طبقه چند است (صفر تا صد )
        متشکرم

  3. با سلام و خسته نباشید
    آیا خانه های پیش ساخته بابت سکونت دائمی نسبت به ساخت ساختمنهای سنتی مناسب هست یا خیر بصورت کلی عرض میکنم
    لطفا توضیح بفرمائید
    ممنون

    1. با عرض سلام و درود؛
      خانه های پیش ساخته از لحاظ امکانات و عمر هیچ تفاوتی با سازه های سنتی قدیمی ندارد و فقط چند مزیت نسبت به آن ها دارد که می توانید به صورت دائمی در آن ها زندگی کنید.

  4. ببخشین آیا در اثر گرما وسرما و یا باد و باران باعث جیر جیر و صداهای ناهنجار نمیشود؟

    1. با سلام،
      ضعف صداهایی نظیر جیر جیر در خانه های چوبی قدیمی در اثر اصولی نبودن زیر سازی و نا مهندسی بودن سازه بود که در سازه های امروزی این مورد به هیچ وجه اتفاق نمی افتد.

  5. با سلام
    ایا زیر سازی ساختمان ها هم باشرکت شما می‌باشد؟
    منظورم من اگر زمین مثلا خرابه باشه
    شما فنداسیون هم انجام میدید و با همین قیمت هست؟
    با تشکر

    1. با عرض سلام و خسته نباشید
      بستگی به پروژه دارد. لطفا با کارشناسان مجموعه در خصوص این موضوع تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button