قیمت چوب نمای ساختمان

علاوه بر ساخت خانه چوبی ، می توانید نمای ساختمان بتنی خود را چوب کنید. هزینه ای که شما برای اجرای چوب نمای ساختمان پرداخت می کنید به صورت هر یک متر مربع محاسبه می شود. چوب های زیادی هستند که برای زیبایی نمای ساختمان به کار گرفته می شوند. هر یک از چوب های نمای ساختمان را از این نظر که کیفیت دارند باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. چوب پلاست، چوب ترموود، پی وی سی و … از جمله بهترین و کاربردی ترین چوب هایی به شمار می روند که برای زیبایی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. چوب ترموود و چوب پلاست بیشتر از دیگر چوب ها برای نمای ساختمان به کار گرفته می شوند.

برای اینکه اجرای چوب نمای ساختمان به بهترین نحو ممکن انجام شود، تنها باید به افراد حرفه ای که در زمینه نصب چوب روی نما تخصص دارند مراجعه کنید. آنها به خوبی می دانند که باید چندین برش از چوب های متنوع را روی نما به کار بگیرند. همچنین آنها از بهترین ابزار آلات برای نصب نما استفاده می کنند. هزینه دریافتی را از شما بر اساس هر یک متر مربع دریافت می نمایند. این مورد را زمان پرداخت هزینه اجرای نما باید به خوبی در نظر داشته باشید. مزیت های اجرای نمای چوبی روی ساختمان موجب شده است که بسیاری از افراد این روش را برای طراحی نمای ساختمان خود انتخاب کنند.

مزیت های اجرای چوب نمای ساختمان

برخی از مهمترین مزیت هایی که نمای چوبی دارد و افراد به دلیل همین مزیت ها اجرای چوب نمای ساختمان را انتخاب می کنند عبارت است از :

  1. زیبایی نما

یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که اجرای چوب روی نمای ساختمان دارد زیبایی می باشد. بسیاری از افرادی که نمای چوبی ساختمان را انتخاب می کنند دلیل اصلی شان زیبایی این نما می باشد. این نما را به عنوان یکی از نماهای خاص به شمار می آورند. با اینکه چوب های زیادی برای اجرای نمای چوبی به کار گرفته می شود ولی باید بدانید که هر یک از آنها زیبایی و جذابیت خاصی دارند. اگر دقت کرده باشید نماهای چوبی زیبایی و جذابیت بیشتری نسبت به دیگر نماهایی که سنگی هستند دارند. در واقع نمای چوبی ساختمان حس طبیعت دوستی و زندگی سرشار از آرامش را به افراد القاء می کند.

  1. نصب آسان

نصب آسان نمای چوبی یکی از دیگر مزیت های این نما به شمار می رود. از آنجایی که وزن چوب کم است، در کمترین بازه زمانی می توانید نمای چوبی را روی ساختمان خود نصب کنید. البته که باید بدانید نصب این نما برای شما بدون شک آسان نخواهد بود. تنها افرادی که در زمینه نصب نماهای چوبی تخصص دارند می توانند سریعا این نما را اجرا کنند. برش های متنوع چوب را در بخش های مشخص شده ساختمان نصب می کنند. نصب چوب ها روی نما باید به گونه ای باشد که درزی درون چوب ها مشاهده نگردد. اگر درز بین چوب ها مشاهده شود رطوبت و جانوران از بین آنها رد می شوند. به همین ترتیب طول عمر نما کاهش پیدا خواهد کرد.

مشاهده مطلب مرتبط :  خانه پیش ساخته دست دوم دیوار

نمای چوب ساختمان

  1. قیمت مناسب نمای چوبی

از دیگر مزیت های چوب نمای ساختمان این است که این نما هزینه زیادی ندارد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که برای نصب این نما نیازی نیست متریال های زیادی را مورد استفاده قرار دهید. به همین دلیل هزینه اجرای نمای چوبی به نسبت بسیاری از دیگر نماها مناسب تر و به صرفه تر می باشد. پیش از اینکه اجرای چوب روی نما را انجام دهید باید به خوبی در مورد هزینه های این نما اطلاعات بیشتری کسب کنید. نوع چوب و متراژ چوب مورد استفاده برای طراحی نما از جمله موارد مهم تعیین کننده قیمت نما به شمار می رود.

  1. اجرای انواع چوب های مستحکم روی نما

هر یک از انواع چوب هایی که مناسب نمای ساختمان هستند را شما می توانید برای نمای چوبی ساختمان انتخاب کنید. چوب های مستحکم را نیاز است که برای اجرای نما انتخاب نمایید. برخی از چوب هایی که مستحکم نمی باشند و کیفیت ندارند را به هیچ عنوان نباید برای نمای ساختمان انتخاب نمایید. نمای با کیفیت چوبی طول عمر نما را افزایش می دهد. چوب ترموود یکی از با کیفیت ترین چوب هایی می باشد که برای طراحی نماهای چوبی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارزان ترین چوب نمای ساختمان

چوب های ارزان قیمت زیادی هستند که روی نمای ساختمان به کار گرفته می شوند. اما شما زمان انتخاب این چوب ها برای نمای چوبی ساختمان باید به خوبی در مورد کیفیت آنها اطمینان خاطر به دست آورید. در صورتی که چوب ها کیفیت نداشته باشند طول عمر زیادی از خود نشان نمی دهند و سریعا دچار پوسیدگی می شوند. شما می توانید بین چوب های ارزان قیمت که در دسته بندی های متنوع قرار می گیرند یکی از آنها را انتخاب کنید. چوب پلاست و چوب پی وی سی از جمله چوب های ارزان قیمت برای اجرای نما به شمار می روند.

مشاهده مطلب مرتبط :  کانکس دست دوم ارزان قیمت

باید بدانید که چوب ترموود سخت نیز از دیگر چوب های مناسب نمای چوبی به شمار می رود. اگر شما این چوب را برای نمای ساختمان خود انتخاب کنید نیازی نیست که هزینه زیادی برای اجرای نما پرداخت کنید. چوب پلاست دارای مزیت های زیادی است، بنابراین شما بین انواع چوب های ارزان قیمت می توانید این چوب را به عنوان بهترین چوب نمای ساختمان انتخاب کنید. دقت داشته باشید که تمامی متریال های تشکیل دهنده چوب های نما باید کیفیت عالی داشته باشند. در غیر این صورت عمر نما کاهش پیدا می کند.

نمای چوب ساختمان

نصب چوب نمای ساختمان در کمترین زمان

برای نصب چوب نمای ساختمان باید به خوبی در مورد شیوه نصب چوب ها اطلاعات بیشتری کسب نمایید. هر یک از چوب ها را از این نظر که ضد رطوبت هستند باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. همچنین مطمئن شوید که چوب ها در برابر تغییرات آب و هوایی دچار پوسیدگی نشوند. انواع چوب های مناسب نما باید در کمترین زمان روی ساختمان اجرا شوند. در واقع باید بدانید متریال های زیادی را برای نصب نمای چوبی مورد استفاده قرار نمی دهند. به همین دلیل در کمترین زمان نماهای چوبی روی ساختمان اجرا می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button