قیمت خانه پیش ساخته 60 متری چقدر است؟

قیمت خانه پیش ساخته 60 متری حدودا 700 میلیون تومان است. برای اطلاع دقیقتر و بروزتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در این مقاله می خواهیم در رابطه با قیمت خانه پیش ساخته 60 متری توضیح دهیم. به طور کلی این روز ها افراد زمان زیادی را صرف ساختن خانه علی الخصوص خانه های ویلایی می کنند. حتی گاهی اوقات ممکن است که ساخت خانه به صورت مجزا بسیار هزینه بر باشد. سر و کار داشتن با کارگران نیز یک معضل بزرگ دیگر برای ساخت یک خانه است. با پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین روی کار آمدن برخی از دستگاه ها و تجهیزات، خانه های  از پیش ساخته به وجود آمدند.

خانه های پیش ساخته در واقع سازه هایی هستند که اسکلت اصلی و بخش های مهم یک خانه را تشکیل می ‌دهند. این سازه ها درون کارخانه ها یا کارگاه ها تولید می شوند. سپس به محل مورد نظر انتقال پیدا نموده و مونتاژ خواهند شد.

مراکزی که به ساخت خانه های از پیش ساخته می پردازند، بایستی این سازه ها را با نهایت دقت و با به کارگیری استاندارد های جهانی تولید کنند. از این رو کارخانه ها و کارگاه هایی که به تولید خانه های از پیش ساخته می پردازند، تحت نظر بهترین مهندسین می باشند. همچنین با رعایت مناسب ترین اصول ها این خانه های از پیش ساخته را طراحی و تولید می کنند.

حال می خواهیم به ویژگی ها و قیمت خانه پیش ساخته 60 متری بپردازیم. این خانه ی از پیش ساخته در واقع یک خانه می باشد که در کارگاه ها و کارخانه ها ساخه شده است. همچنین متراژ آن ۶۰ متر می باشد.

قیمت خانه پیش ساخته 60 متری

خانه های پیش ساخته 60 متری چگونه تولید می شوند؟

 به علت پایین بودن قیمت خانه پیش ساخته 60 متری افراد زیادی به استقبال از آن می پردازند. خانه های پیش ساخته ۶۰ متری دارای معایب و مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که در ادامه هر یک از آن ‌ها را به شما شرح خواهیم داد.

قبل از اجرای خانه های پیش ساخته ابتدا مهندسین مکان مورد نظر را مورد بررسی قرار می دهند. تمامی شرایط را می سنجند و در صورتی که امکان اجرای خانه پیش ساخته در آن مکان باشد به به تولید آن می پردازند. حتی اگر مکانی که افراد می ‌خواهند خانه پیش ساخته خود را در آن قرار دهند، مناسب نباشد مهندسین کاربران را راهنمایی نموده و سعی بر اصلاح آن مکان خواهند داشت. پس از اینکه مکان مورد نظر به خوبی آماده شد، نوبت به طراحی خانه پیش ساخته ۶۰ متری است.

مشاهده مطلب مرتبط :  قیمت خانه پیش ساخته 30 متری

 تولید این ساختمان‌ ها و سازه ‌ها امری بسیار دشوار و زمان ‌بر است. از این رو سعی می شود که با مهارت ترین و با تجربه ترین مهندسین برای این کار به استخدام درآیند. سپس خانه پیش ساخته ۶۰ متری را به مکان مورد نظر انتقال می دهند. خانه پیش ساخته ۶۰ متری می تواند به قطعات کوچکتری تقسیم شود و زمانی که در محل مورد نظر قرار گرفت، قطعات به همدیگر متصل شده و در نهایت یک خانه ۶۰ متری را به وجود آورند.

نکته ای که در رابطه با  این خانه ها وجود دارد، این است که این خانه ها قابل نشیمن نیستند. در واقع اسکلت و چهارچوب یک خانه هستند که بخش های مهم آن از یکدیگر متمایز شده است. در نهایت تکمیل کردن این خانه ها بر عهده مشتریان و کاربران می باشد.

قیمت خانه پیش ساخته 60 متری

متریال مورد استفاده و قیمت خانه پیش ساخته 60 متری

در ساخت خانه پیش ساخته ۶۰ متری مصالح مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این مصالح می توان به چوب، کامپوزیت، فولاد، آلومینیوم و غیره اشاره نمود. خانه های پیش ساخته به دو صورت چوبی و بتنی در بازار یافت می شوند. همانطور که از نام آن مشخص است، خانه از پیش ساخته ۶۰ متری بتنی می تواند مقاومت بالایی داشته باشد.

در عین حال علی ‌رغم اینکه قیمت خانه پیش ساخته 60 متری چوبی کم تر است، برای مناطق شمالی ایران بسیار مناسب تر می باشد. علت پایین بودن قیمت خانه پیش ساخته 60 متری این است که ساخت خانه از پیش ساخته ۶۰ متری چوبی راحت تر بوده و زمان کمتری برای طراحی و تولید آن صرف خواهد شد. حال می خواهیم به شما یک مرکز بسیار حرفه ای که در زمینه تولید انواعی از سازه های پیش ساخته شده فعالیت دارد را معرفی نماییم. این شرکت زرین ویلا می باشد.

زرین ویلا دارای تعداد زیادی مهندسین حرفه ای، با تجربه، کار بلد و اصول دان است. همچنین کارگران بسیار زبده و با مهارتی دارد. به همین دلیل زمانی که شما برای خرید یک خانه پیش ساخته به این مرکز مراجعه می نمایید، این مرکز به صورت کاملاً حرفه ای پروژه شما را به دست گرفته و در سریع ترین زمان آن را شروع می کند.

قیمت خانه پیش ساخته 60 متری

مراحل ساخت خانه پیش ساخته

مرحله اول: در مرحله اول چند مهندس با مهارت و کاردان به مکان و محل مورد نظر شما برای قرار دادن، خانه از پیش ساخته شده ۶۰ متری فرستاده می شود. این افراد به خوبی مکان را مورد ارزیابی قرار می دهند. از آنجایی که پایه و زمینه ساختمان در امنیت و مقاومت آن نقش مهمی دارد، این افراد در این رابطه بسیار حساس هستند. تمام نکات را مورد بررسی قرار داده و اگر نقصانی وجود داشته باشد به رفع آن می پردازند. حتی ممکن است که شما را راهنمایی ‌کنند تا به خوبی آن نقص را برطرف کنید.

مشاهده مطلب مرتبط :  خانه پیش ساخته دست دوم دیوار

گاهی اوقات افراد مناطقی را برای اجرا و ساخت خانه های از پیش ساخته شده انتخاب می کنند که  نیاز است مشکلات آن زمین برطرف شود. بعد از رفع این مشکلات، زمان ساخت سازه پیش ساخته می رسد و این پروژه به طور رسمی شروع خواهد شد.

قیمت خانه پیش ساخته 60 متری

محله دوم: دومین مرحله طراحی این خانه ها است. به این صورت که مهندسین طراحی خانه از پیش ساخته شده ۶۰ متری را آغاز خواهند کرد. بعد از اتمام طراحی سپس به تولید این خانه  ها خواهند پرداخت. از صفر تا صد خانه از پیش ساخته شده، با زرین ویلا می باشد که آن را در کارخانه ی خود توسط مهندسین و کارگران با مهارت انجام می دهد.

مرحله سوم: بعد از اتمام کار نوبت به اجرای آن می رسد. این خانه های از پیش ساخته شده به محل مورد نظر منتقل خواهند شد. در ابتدا به صورت چند قطعه هستند، سپس در محل مورد نظر توسط مجریان به هم متصل شده و خانه از پیش ساخته شده به صورت کامل احداث خواهد شد.

کاربرد های خانه پیش ساخته 60 متری

 معمولا از این خانه ها در مناطق مسکونی و تجاری استفاده می کنند. حتی گاهی اوقات خانه های آپارتمانی نیز توسط این مراکز ساخته خواهند شد. از جمله پر کاربرد ترین خانه های از پیش ساخته شده، ویلا های جنگلی هستند که در شمال کشور به کار گرفته می ‌شوند. این ویلا های جنگلی که معمولاً از متریال چوبی ساخته شده اند، به راحتی قابل حمل بوده و می توان آن ها را به مکان های مختلف انتقال داد.

مسلماً خانه پیش ساخته ۶۰ متری دارای مزایای فراوانی است. که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

قیمت خانه پیش ساخته 60 متری

مزایای خانه پیش ساخته 60 متری

اولین مزیت قیمت خانه پیش ساخته 60 متری است. قیمت خانه پیش ساخته 60 متری بسیار مناسب بوده و نسبت به خانه هایی که افراد در همان مکان تولید و احداث می‌ کنند، مقرون به صرفه تر است. با این حال قیمت خانه پیش ساخته 60 متری می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد. بسته به این که در این خانه ها از چه مصالحی استفاده شود، قیمت خانه پیش ساخته 60 متری تغییر خواهد نمود.

مشاهده مطلب مرتبط :  ساخت ویلا اقساطی بدون سود + شرایط

مصالح مختلفی نظیر: چوب، کامپوزیت، فولاد، آلومینیوم و بتن در ساخت این خانه ها به کار گرفته می شوند که هر کدام می ‌توانند قیمت خانه پیش ساخته 60 متری را تحت تاثیر قرار دهند. برای مثال قیمت خانه پیش ساخته 60 متری چوبی نسبت به قیمت خانه پیش ساخته 60 متری بتنی مناسب تر است. با این حال کیفیت خانه های پیش ساخته بتنی بیشتر بوده و در برابر زلزله، سیل و سایر حوادث طبیعی مقاومت بیشتری را از خود نشان خواهند داد.

قیمت خانه پیش ساخته 60 متری

قابلیت جابجایی این خانه ها

علاوه بر قیمت خانه پیش ساخته 60 متری، مزایای دیگری نیز برای آن وجود دارد. از مهم ترین آن ها می ‌توان به قابلیت جا به جایی آن ها اشاره نمود. خانه پیش ساخته ۶۰ متری دارای قابلیت جا به جایی است. اگر افراد ویلا هایی را در محل مشخصی احداث کرده و ثابت گردانند، دیگر نمی ‌توانند آن ویلا را به محل دیگری منتقل گردانند.

برای مثال افرادی که با سلیقه ی خود به طراحی یک خانه پرداخته اند و مجبور هستند که آن مکان را ترک کنند، نمی توانند آن خانه را با خود منتقل نمایند. از این رو دوباره بایستی به طراحی یک خانه جدید با توجه به سلیقه خود بپردازند. البته که این امر علاوه بر هزینه بر بودن بسیار زمان‌بر است. به همین دلیل می ‌توان قابلیت جا به جایی این خانه های از پیش ساخته شده را یک مزیت برای آن در نظر گرفت.

قیمت خانه پیش ساخته 60 متری

مقاومت بالای خانه های پیش ساخته

مقاومت بالای این خانه ها مزیت دیگری برای آن ها می باشد. علیرغم این که قیمت خانه پیش ساخته 60 متری کم تر از خانه هایی است که در همان محل احداث می شود، از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. به این صورت که شما یک خانه با قیمت کمتر را می سازید و در عین حال مقاومت بالایی برای آن پیش رو خواهید داشت. البته در کنار مزایای بسیار زیاد خانه های از پیش ساخته شده، ما می توانیم معایب بسیار کوچکی را نیز برای آن ها در نظر بگیریم. البته باید دانست که این معایب کاملاً قابل حل بوده و برای بسیاری از افراد این معایب وجود ندارند. به عبارت بهتر این معایب شامل بسیاری از افراد نخواهند شد.

یکی از این معایب پرداخت قیمت خانه پیش ساخته 60 متری به صورت یکجا است. لذا برای داشتن این خانه ها بایستی قیمت خانه پیش ساخته 60 متری را به صورت یکجا پرداخت نموده و نمی توانید مانند خانه های معمولی به صورت بخش بخش هزینه را پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button