قیمت خانه پیش ساخته 30 متری

در این مقاله می خواهیم در رابطه با قیمت خانه پیش ساخته 30 متری توضیح دهیم. به طور کلی خانه های پیش ساخته جزو جدید ترین تحولات صنایع ساخت و ساز به شمار می آیند. با روی کار آمدن خانه های پیش ساخته ما شاهد تحولی عظیم در این صنعت بودیم. از گذشته تا کنون صنعت ساخت و ساز دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته است. در گذشته ما خانه هایی را مشاهده می کردیم که توسط کاهگل، آجر، تیر های چوبی و غیره ساخته شده بودند.

سپس خانه هایی پیشرفته تر با متریال جدید نظیر: آجر، تیر آهن و سیمان روی کار آمدند. بعد از آن با تحول مجددی رخ داد و ما خانه های بتنی روی کار آمدند. خانه های بتنی دیگر دارای تیرآهن نبودند. با این حال نکته ی مهمی در رابطه با این خانه ها وجود داشت، آن هم مقاومت بالای خانه‌ های تیر آهنی بود. در خانه های بتنی از میلگرد، بتن و تیر های تنیده شده استفاده می ‌شود. این روزها نیز ساخت خانه های بتنی رواج دارد. با این حال با بروز تغییرات جدید دیگری در صنعت ساخت و ساز، ما شاهد خانه های پیش ساخته هستیم.

اگرچه خانه های پیش ساخته دارای مزیت های بسیار زیادی هستند اما به علت تازه وارد بودنشان هنوز نتوانسته اند جای خود را در تمامی مناطق ایران باز کنند. بی شک پیش بینی می ‌شود که در سال های آینده ما شاهد به کارگیری خانه های پیش ساخته در سطوح گسترده باشیم.

مسلما در سال های آینده دیگر کمتر کسی وجود دارد که به ساخت خانه های بتنی و به سبک قدیم بپردازد. چرا که خانه های پیش ساخته جای روش های قدیمی را خواهند گرفت.

قیمت خانه پیش ساخته 30 متری

انواع خانه های پیش ساخته:

 خانه های پیش ساخته می توانند دارای انواع مختلفی می باشند. همچنین این خانه ها از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند. نکته حائز اهمیت در رابطه با خانه های پیش ساخته این است که این خانه ها دارای مقاومت بسیار بالایی حتی بیشتر از سایر روش ها و خانه های قدیمی خواهند بود.

خانه های پیش ساخته اسکلت و چارچوب یک خانه می باشند که در کارگاه تولید خواهند شد. به این صورت که شما ابتدا مساحت خانه مورد نیاز خود را مشخص می کنید، سپس تعداد طبقات آن را تعیین می کنید. بعد از آن زمین مورد نظر را به مراکز تولید خانه های پیش ساخته معرفی می نمایید. البته با توجه به این که شما برای خرید خانه های پیش ساخته، به کدام مرکز مراجعه می کنید، می ‌تواند باعث شود که خدمات متفاوتی را دریافت نمایید.

مشاهده مطلب مرتبط :  ویلا چوبی آماده

در این مقاله می خواهیم یک مرکز بسیار عالی و حرفه ای را به شما معرفی کنیم. این مرکز عالی در راستای تولید خانه های پیش ساخته چوبی فعالیت دارد. از این رو اگر شما قصد خرید خانه پیش ساخته چوبی را دارید، می توانید به این مرکز اعتماد کنید. مرکز زرین ویلا یک مرکز فوق تخصصی تولید خانه های پیش ساخته چوبی می باشد.

این مرکز می‌ تواند به شما در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت، خانه های پیش ساخته چوبی را ارائه دهد. این روز ها استفاده از مصالح چوبی بسیار ترند شده است. از این رو ما شاهد خانه های تمام چوبی هستیم که  از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

قیمت خانه پیش ساخته 30 متری

بررسی قیمت خانه پیش ساخته 30 متری:

قیمت خانه پیش ساخته 30 متری در زرین ویلا می تواند نسبت به قیمت سایر خانه های پیش ساخته ۳۰ متری در مراکز دیگر مقرون به صرفه تر باشد. چرا که هدف اصلی این مرکز حفظ کیفیت و جلب رضایت مشتریان خود می باشد. حال می خواهیم بدانیم که شما چگونه می توانید به خرید خانه های پیش ساخته از این مرکز بپردازید. قبل از هرچیز شما بایستی نیاز های خود را مورد بررسی قرار دهید. لذا با توجه به اینکه می خواهید خانه ی شما چه متراژی داشته باشد یا اینکه دکوراسیون خانه شما به چه صورت باشد، طرح و دکوراسیون خانه پیش ساخته خود را انتخاب کنید.

این موارد تاثیر بسیار زیادی بر طراحی خانه های پیش ساخته و همچنین تاثیر زیادی بر قیمت خانه پیش ساخته 30 متری شما خواهد داشت. برای مثال ممکن است افراد بخواهند از دکوراسیون های ویژه چوبی استفاده کنند. البته این دکوراسیون مختص به دکوراسیون داخلی نیست، بلکه دکوراسیون خارجی خانه های پیش ساخته را نیز در بر می گیرد.

بی شک نیاز های شما می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت خانه پیش ساخته 30 متری شما داشته باشد. لذا حتماً نیاز های خود را در زمان خرید خانه های پیش ساخته در نظر بگیرید.

در صورتی که شما در زمان خرید این خانه ها، نیاز های خود را مورد ارزیابی قرار ندهید، کاربری خانه های پیش ساخته برای شما آسان نخواهد بود. همچنین خانه ی پیش ساخته ای که خریداری کرده اید نمی ‌تواند برای شما حس آرامش را به ارمغان آورد.

قیمت خانه پیش ساخته 30 متری

اهمیت محل نصب برای خانه پیش ساخته:

 زمینی که می خواهید خانه ی پیش ساخته خود را در آن قرار دهید، نقش بسیار مهمی در خرید این خانه ها دارد. این زمین بایستی از مقاومت کافی برخوردار باشد. همچنین تراز بوده و بتوان به راحتی خانه پیش ساخته را به روی آن نصب و بنا نمود. خانه های پیش ساخته برعکس خانه های معمولی در کارگاه های بزرگ و کارخانه ها تولید می شوند. لذا تنها نظارتی که شما به روی روند ساخت این خانه‌ ها خواهید داشت، معرفی زمین مورد نظر است.

مشاهده مطلب مرتبط :  نرم افزار طراحی سازه های چوبی + دانلود

زمانی که زمین مورد نظر را به مرکز زرین ویلا معرفی نمایید، کارشناسان این مرکز به بررسی زمین مورد نظر شما خواهند پرداخت. گاهی اوقات ممکن است کاربران زمینی را معرفی کنند که از نظر کیفیت و مقاومت مطلوب نباشد. از این رو متخصصانی که در زرین ویلا وجود دارند کاربران خود را راهنمایی می ‌کنند تا بتوانند یک زمین ایده آل را به وجود آورند و به اصلاح آن زمین بپردازند. بعد از اینکه اصلاحاتی صورت گرفت و زمین مورد نظر آماده نصب و بنای سازه های پیش ساخته شد، سپس به تولید خانه پیش ساخته می پردازند.

قیمت خانه پیش ساخته 30 متری

تاثیر مصالح بر قیمت خانه پیش ساخته 30 متری:

قیمت خانه پیش ساخته 30 متری بسته به این که از چه مصالحی تولید شده باشد، می تواند تغییر کند. مصالحی که در ساخت خانه های پیش ساخته به کار گرفته می شوند اعم از کامپوزیت، فولاد گالوانیزه، ورق های فلزی، چوب، بتن و غیر خواهند بود. این روز ها در شمال کشور خانه های پیش ساخته خود را از چوب تهیه می کنند. علت این امر این است که قیمت خانه پیش ساخته 30 متری چوبی نسبت به قیمت خانه پیش ساخته 30 متری بتنی کمتر می ‌باشد. لذا افراد در عین اینکه می توانند یک خانه لوکس و لاکچری داشته باشند، هزینه کمتری را پرداخت می کنند.

جالب است بدانید که خانه های پیش ساخته چوبی از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین می توانند دوام و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و هوای شرجی شمال کشور داشته باشند. از این رو در مناطق شمالی بیشتر به خرید خانه های پیش ساخته چوبی می پردازند.

اهمیت قیمت خانه پیش ساخته 30 متری برای کاربران:

قیمت خانه پیش ساخته 30 متری برای کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل افراد به محض این که تصمیم می گیرند به خرید خانه پیش ساخته بپردازند، اولین مسئله ای را که مد نظر می گیرند، قیمت خانه پیش ساخته 30 متری است. در واقع قیمت خانه پیش ساخته 30 متری مشخص می گرداند که آن ها چه متریالی را برای خانه های پیش ساخته خود، انتخاب کنند. لذا افرادی که قصد خرید خانه های پیش ساخته را دارند، می توانند با مراجعه به مرکز زرین ویلا و ارائه زمین مورد نظر خود و همچنین بیان نیاز های خود از بهترین و مناسب ترین قیمت خانه پیش ساخته 30 متری بهره گیرند.

مشاهده مطلب مرتبط :  کانکس دست دوم ارزان قیمت

پرداخت قیمت خانه پیش ساخته 30 متری در این مرکز به صورت اقساطی می باشد. این امر در سایر مراکز رسمیت ندارد. به طور کلی متخصصین که در این زمینه فعالیت دارند، تنها عیب خانه های پیش ساخته را پرداخت هزینه به صورت یکباره می دانند. آن ها معتقد هستند که خانه های معمولی به مرور زمان ساخته خواهند شد و صاحبان خانه هزینه‌ ها را به صورت کم کم و یا بخش بخش پرداخت می ‌کنند. با این حال افراد با خرید خانه های پیش ساخته مجبور هستند که به یکباره کل هزینه خانه را پرداخت نمایند.

با این وجود زرین ویلا برای رفاه حال مشتریان خود و جلب رضایت آن ها تصمیم گرفته است که قیمت خانه پیش ساخته 30 متری را از کاربران به صورت اقساطی دریافت کند. کاربران زرین ویلا می توانند در سه قسط قیمت خانه پیش ساخته 30 متری را پرداخت نمایند. از این رو با مراجعه به این مرکز دیگر نگران پرداخت قیمت خانه پیش ساخته 30 متری نباشید.

مزیت های چوب برای خانه پیش ساخته:

از آنجایی که در زرین ویلا از چوب برای ساخت خانه های پیش ساخته استفاده می کنند، قیمت خانه پیش ساخته 30 متری نسبت به سایر خانه های پیش ساخته مقرون به صرفه تر خواهد بود. این مرکز سعی می‌ کند که خانه های پیش ساخته خود را با استفاده از بهترین متریال و با بالاترین کیفیت تولید نماید.

چوب هایی که در ساخت خانه های پیش ساخته زرین ویلا به کار گرفته می شوند، همگی از کیفیت خوبی بهره مند هستند. در این مرکز از چوب هایی نظیر چوب درخت راش، چوب درخت گردو و چوب درخت افرا استفاده می شود. همه ما می دانیم که این چوب ها از بهترین چوب ها و مقاوم ترین چوب ها در بازار می باشد.

جالب است بدانید که در گذشته استفاده از چوب در محیط های مرطوب چندان عاقلانه به نظر نمی رسید اما این روز ها به وسیله ی تکنولوژی های مختلفی که روی کار آمده است، چوپ ها کاملا ضد آب بوده و حتی می ‌توانند بهترین متریال برای مکان هایی با رطوبت بالا باشند.

2 پاسخ

  1. با سلام
    من مجوز ۳۰ متر ساخت در باغ را دارم میخواهم دو طبقه درستش کنم طبقه دوم چون دورتا دورش بالکن میخوره فکر کنم ۴۰ متر بشه.
    حالا اگر این دو طبقه را پیش ساخته بتنی بسازم آیا هزینه اش نسبت به آجر و سیمان و … به صرفه تر است تقریبا چقدر هزینه دارد که کلیدی تحویلم بشه؟ چقدر طول میکشه تا کار تموم و تحویلم بشه. ممنون از راهنماییتون.

    1. ضمن عرض سلام و احترام؛
      هزینه ساخت ویلا پیش ساخته چوبی نسبت به بتنی به میزان کمی به صرفه تر است.
      ولی بزرگترین مزیت های آن: 1) سرعت ساخت بالا که در زمان صرفه جویی می شود 2) فول امکانات بودن ویلا از لحاظ تجهیزات 3) 30 سال گارانتی و بیمه 4) مهندسی ساز بودن سازه و ضدزلزله بودن آن و چندین دلیل دیگر است که از لحاظ منطقی کاملا سازه های پیش ساخته به صرفه تر و مفید تر هستند. لطفا در صورت تمایل با کارشناسان زرین ویلا تماس بگیرید تا به صورت تلفنی بیشتر راهنماییتون کنن تا تصمیم بهتری بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button